آموزش و ترفند های بازی کلش اف کلنز

clash of clans
بایگانی
آخرین نظرات

جمع آوری و محافظت از دارک اکسیر + نقشه

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ

جمع آوری و محافظت از دارک اکسیر + نقشه

Farming-Dark-Elixir

جمع آوری و محافظت از دارک اکسیر + نقشه های برتر

دارک اکسیر در Town Hall سطح ۷ برای ساخت باربارین کینگ و ساخت اولین سربازان دارک باراک در دسترس قرار می گیرد. بهترین راه بدست آوردن دارک اکسیر حمله به دیگر روستا ها و غارت این ماده با ارزش است. این نکته را باید بدانید که بدست آوردن اکسیر سیاه در TH7 و با استفاده از غارت راحت تر از بدست آوردن این ماده در TH8 یا بالاتر است. زیرا در TH7 روستا ها دارای قدرت دفاعی بالایی نیستند ولی در TH8 به بالا تر قدرت دفاعی روستا ها افزایش شدیدی پیدا می کند به همین دلیل نمی توان به راحتی این ماده را بدست آورد. همچنین نمی توان روی تولید Dark Elixir Drill حساب کرد زیرا سرعت تولید این دستگاه بسیار پایین است. 

ادامه مطلب کلیک کنید

بدست آوردن دارک اکسیر :

            پرطرفدارترین روش برای جمع آوری دارک اکسیر استفاده از طلسم صاعقه می باشد (Lightning Spell). عملا هیچ راهی برای محافظت از مخزن دارک اکسیر در مقابل روش وجود ندارد. این روش نیاز به مهارت و تجربه بالا ندارد و هر کسی می تواند بدون اشتباه این کار را انجام دهد، فقط نتها مشکل این روش سرعت پایین و هزینه نسبتا بالای ساخت این طلسم است. پیدا کردن حریف مناسب برای این روش ممکن است هزینه ی بالایی داشته باشد (Gold)، همچنین روستای شما را در خطر انتقام قرار می دهد (Revenge) که ممکن است بیش از اکسیری را که بدست آورده اید، از دست بدهید.

Clash-of-Clans-lightning-spell-dark-elixir-strategy

بهترین محدوده کاپ برای جمع آوری دارک اکسیر به این شیوه حدود ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ کاپ برای تاون هال ۷ و ۸ می باشد.

به هرحال شما نمی توانید به طور کلی و برای همیشه برای جمع آوری دارک اکسیر از این روش استفاده کنید. شما باید بخش اعظمی از دارک اکسیر مورد نیاز خود را از طریق حملات اساسی تامین کنید. برای این حملات شما نباید از هر نوع ترکیبی از سربازان استفاده کنید. مثلا اگر خواسته باشید از ساده ترین سرباز دارک اکسیر (Minion) استفاده کنید. اگر ۲۰ عدد مینیون بسازید، تقریبا ۱۰۰ تا ۲۲۰ دارک اکسیر صرف خواهد شد که اگر حمله شما موفقیت آمیز باشد خواهید دید که حدود ۲۰ درصد از دارک اکسیر دریافتی شما صرف ساخت سرباز شده است.

سریع ترین و ارزان ترین ترکیب برای غارت، ترکیب BARCH می باشد. برای این ترکیب شما باید روستاهایی را پیدا کنید که دارای دارک اکسیر دریل پُر باشند زیرا مخزن دارک اکسیر در مرکز قرار دارد و تقریبا با این ترکیب دست نیافتنی می باشد. اگر می خواهید از ترکیب های دیگر هم که در آنها مهارت دارید، استفاده کنید ولی سعی کنید ترکیب شما شامل سربازان اکسیر سیاه نباشد.

محافظت از اکسیر سیاه

اکسیر سیاه را که شما به سختی و با صرف هزینه و زمان زیاد بدست می آورید پس باید به سختی از آن محافظت کنید.

۳ نکته در مورد محافظت از دارک اکسیر وجود دارد :

  • قرار دادن مخزن اکسیر سیاه دور از دسترس و در مرکز روستا
  • کسانی که به شما حمله می کنند و اکسیر سیاه شما را غارت می کنند به احتمال زباد در حال جمع کردن اکسیر سیاه هستند پس دارک اکسیر زیادی در مخزن آنها موجود می باشد. آنها را visit کنید و یک استراتژی برای حمله و غارت دارک اکسیر او طراحی کنید.

Clash-of-Clans-protect-Dark-Elixir-against-Lightning-Spells

  • مخفی کردن دارک اکسیر در Dark Barracks که در پست بعدی توضیح خواهیم داد

چیدمان های برتر

(نقشه ها با توجه به امکانات هر سطح TH طراحی شده است)

Town Hall سطح ۷

TH7-farming-base-air-sweeper22TH7-farming-base-air-sweeper-222

 

Town Hall سطح ۸

TH8-farming-base-air-sweeper-2-22

TH8-farming-base-air-sweeper-22

 

Town Hall سطح ۹

TH9-farming-base-air-sweeper-2-22

TH9-farming-base-air-sweeper-22

 

Town Hall سطح ۱۰

TH10-farming-base-air-sweeper-22

TH10-farming-base-air-sweeper-2-22

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">